PostHeaderIcon Μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα στη Γ ΓΕΛ & Γ ΕΠΑΛ

άρθρο 116/ν.4610
Ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα τόσο γενικής παιδείας, όσο και ομάδων προσανατολισμού για την Γ΄ τάξη Γενικού Λυκείου, δεν μπορεί να υπερβαίνει τους είκοσι πέντε (25). Τμήματα με περισσότερους από είκοσι πέντε (25) μαθητές διαιρούνται σε νέα τμήματα.
2. Ο αριθμός μαθητών ανά Τμήμα τόσο γενικής παιδείας, όσο και ομάδων προσανατολισμού για τη Γ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου, καθώς και ο αριθμός μαθητών ανά Τμήμα για τη Γ΄ τάξη Εσπερινού Επαγγελματικού
Λυκείου, δεν μπορεί να υπερβαίνει τους είκοσι δύο (22).
Τμήματα με περισσότερους από είκοσι δύο (22) μαθητές διαιρούνται σε νέα Τμήματα.
3. Για το σχολικό έτος 2019-2020 ο αριθμός μαθητών ανά Τμήμα τόσο γενικής παιδείας, όσο και ομάδων  προσανατολισμού για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου, καθώς και ο αριθμός μαθητών ανά Τμήμα για τη Δ΄ τάξη Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου, δεν μπορεί να υπερβαίνει τους είκοσι δύο (22). Τμήματα με  περισσότερους από είκοσι δύο (22) μαθητές διαιρούνται σε νέα Τμήματα.
4. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κατά την εφαρμογή των παραγράφων 1, 2 και 3, μπορεί να γίνει προσαύξηση κατά δέκα τοις εκατό (10%) του αριθμού μαθητών ανά τμήμα με απόφαση του οικείου Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

PostHeaderIcon Εκδήλωση -αφιέρωμα στον Παπαδιαμάντη στο Γ/σιο Αταλάντης

PostHeaderIcon Εγκύκλιος Πανελλαδικών εξετάσεων υποψηφίων ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ έτους 2019

Προβολή αρχείου

PostHeaderIcon Πρόσκληση υποβολής δικαιολογητικών για 4.500 διορισμούς στην Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση

Η πρόσκληση μελών ΕΒΠ και ΕΕΠ για την υποβολή δικαιολογητικών στο πλαίσιο των αριθ. 1ΕΑ/2019 και 2ΕΑ/2019 προκηρύξεων του ΑΣΕΠ 

Η Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), για την υποβολή δικαιολογητικών στο πλαίσιο της αριθμ. 3ΕA/2019 Προκήρυξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΦΕΚ 12/τ. Προκ. ΑΣΕΠ/24-4-2019)

PostHeaderIcon Παραλαβή Πιστοποιητικών  Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) περιόδου Νοεμβρίου  2018

      ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: «Παραλαβή Πιστοποιητικών  Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) περιόδου Νοεμβρίου  2018».

 Ανακοινώνεται ότι τα Πιστοποιητικά  των επιτυχόντων  στις εξετάσεις του ΚΠΓ περιόδου Νοεμβρίου 2018  παρελήφθησαν.  Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα παραλάβουν από τα γραφεία της ΔΔΕ Φθιώτιδας  Κύπρου 85 στον 5ο όροφο: 

  • Αυτοπροσώπως εφόσον είναι ενήλικοι με επίδειξη της Αστυνομικής τους Ταυτότητας.
  • οι νόμιμοι κηδεμόνες εφόσον είναι ανήλικοι με επίδειξη της Αστυνομικής τους Ταυτότητας.

Από άτομα εξουσιοδοτημένα με υπεύθυνη δήλωση, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής,  με επίδειξη της Αστυνομικής τους Ταυτότητας

PostHeaderIcon Νόμος 4610: Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις

Ν 4610/2019

PostHeaderIcon Καθορισμός Τομέων και Ειδικοτήτων ανά Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ.) του ν. 4386/2016 (Α΄ 83) για το σχολικό έτος 2019-2020.

το ΦΕΚ

Χωρίς τίτλο

08-05-19 Σε ΦΕΚ οι Τομείς και οι Ειδικότητες των Επαγγελματικών Λυκείων για το σχ. έτος 2019-2020

Στο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (Β’1515/07-05-2019) δημοσιεύτηκε η υπουργική απόφαση για τον καθορισμό των Τομέων και Ειδικοτήτων που θεσμοθετούνται ανά Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ) του Ν.4386/2016, για το σχολικό έτος 2019-2020.

Με τη συγκεκριμένη απόφαση διαμορφώνεται ο νέος χάρτης του Επαγγελματικού Λυκείου σε όλη τη χώρα, έπειτα από διαβούλευση και διαρκή συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα. Σημειώνεται πως για το επόμενο σχολικό έτος προβλέπεται η προσθήκη 11 Τομέων και 94 Ειδικοτήτων (γενικό σύνολο: 105).

Το ΦΕΚ με την Υπουργική Απόφαση για τον καθορισμό των Τομέων και Ειδικοτήτων που θεσμοθετούνται ανά Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ)για τον καθορισμό των Τομέων και Ειδικοτήτων που θεσμοθετούνται ανά Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑΛ)

PostHeaderIcon Προγραμματισμός εξετάσεων ΓΕΛ

Η Εγκύκλιος σε μορφή pdf

PostHeaderIcon Θέματα συνεδρίασης ΔΣ ΕΛΜΕ Φθ/δας

Θέματα συνεδρίασης ΔΣ ΕΛΜΕ 7/5/2019 (19:30)

1. Εξεταστικά κέντρα
2. Συνέδριο ΝΤ Φθιώτιδας της ΑΔΕΔΥ
3. Συναντήσεις ΕΛΜΕ με υποψήφιους
4. Ενημερωτικό σημείωμα ΟΛΜΕ για συνδρομές
5. Υπηρεσιακές Μεταβολές και Ενημέρωση από τους Αιρετούς
6. Ενημερωτικά
Α. ΟΛΜΕ, ΑΔΕΔΥ, Επικαιρότητα
Β. Αιρετοί ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ
Γ. Διάφορα
7. Έκτακτα θέματα

PostHeaderIcon Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλ. ΠΕ01 του Ν. Φθιώτιδας

ΘEMA: «Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλ. ΠΕ01 του Ν. Φθιώτιδας»

ΣΧΕΤ.  :  α) N. 4547/2018, αρθ. 5 § 3 και 6 [ΦΕΚ  102, τ. Α΄/12-06-2018]

β) Υ.Α. 158733/ΓΔ4, αρθ. 3 § 3 (ε΄- ι΄) [ΦΕΚ, 4299, τ. Β΄ / 27-09-2018]

 

Αγαπητοί  κ. Διευθυντές και αγαπητές κ. Διευθύντριες, αγαπητοί και αγαπητές κ.κ. συνάδελφοι σας γνωρίζω ότι στο πλαίσιο σχετικής αποφάσεως του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδας (Πράξη 10η/12-04-2019, Ολομ.) την Πέμπτη 09-05-2019 και ώρα 12.00-14.00, στο αμφιθέατρο του 6oυ ΓΕΛ Λαμίας (οδ. Σόλωνος 53, στη συνοικία Παγκράτι) θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική – επιμορφωτική ημερίδα των Θεολόγων καθηγητών που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες της ΔΔΕ Ν. Φθιώτιδας.

Το θέμα της ημερίδας θα είναι «Το μάθημα των Θρησκευτικών στο σύγχρονο σχολείο: Θέματα παιδαγωγικής – διδακτικής προσεγγίσεως του νέου Π.Σ. και δημιουργικής χρήσεως των Τ.Π.Ε. στη μαθησιακή διαδικασία» με εισηγητές τον Χαρ. Ανδρεόπουλο Συντονιστή Εκπ/κού Έργου κλ. ΠΕ01 – Θεολόγων και την Ελένη Παπαντωνίου Συντονίστρια Εκπ/κού Έργου κλ. ΠΕ02 –  Φιλολόγων και Επιμορφώτρια Β΄ επιπέδου στις Τ.Π.Ε. Χαιρετισμό θα απευθύνει ο Οργανωτικός Συντονιστής του ΠΕ.Κ.Ε.Σ., Συντονιστής Εκπ/κού Έργου κλ. ΠΕ70 Χρ. Μαρκαντώνης.

Παρακαλούνται οι κ.κ. Διευθυντές και Διευθύντριες των σχολείων να τροποποιήσουν το Ωρολόγιο Πρόγραμμα της Πέμπτης, 09-05-2019, ώστε να δυνηθούν οι θεολόγοι των σχολείων να συμμετάσχουν στη συνάντηση και να μην υπάρξει απώλεια διδακτικών ωρών. Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης. Η συμμετοχή στην ημερίδα γίνεται χωρίς δαπάνη για το δημόσιο και χωρίς να παρακωλύεται η λειτουργία των σχολείων.

Με εκτίμηση

Ο Συντονιστής Ε.Ε. κλ. ΠΕ01

Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος         

PostHeaderIcon Προγραμματισμός εξετάσεων των Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2018-2019

Η εγκύκλιος

PostHeaderIcon Μισθοί και συντάξεις Δεκέμβριος 2018

Έκθεση Συστήματος «ΗΛΙΟΣ» – Δεκέμβριος 2018

Ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, η δημοσίευση της έκθεσης του Ενιαίου Συστήματος Ελέγχου και Πληρωμών Συντάξεων “ΗΛΙΟΣ”, για την αποτύπωση της δημοσιονομικής δαπάνης των χορηγούμενων συνταξιοδοτικών παροχών τον μήνα Δεκέμβριο του 2018.
Τον Δεκέμβριο του 2018 πληρώθηκαν συνολικά 4.463.642 συντάξεις σε 2.555.049 συνταξιούχους, από τις οποίες οι 2.825.931 ήταν κύριες, οι 1.229.109 επικουρικές και 408.602 μερίσματα. Η μηνιαία δαπάνη που κατέβαλαν τα ταμεία ανήλθε σε 2.299.134.554,74€ και περιλαμβάνει τις κρατήσεις φόρου, τις κρατήσεις υπέρ υγείας
και ΑΚΑΓΕ ενώ δεν περιλαμβάνει την παροχή ΕΚΑΣ.
Με βάση τα παραπάνω, το μέσο εισόδημα από κύριες συντάξεις ανήλθε σε 724,41€, το μέσο εισόδημα από επικουρικές σε 172,42€ και το μέσο εισόδημα από μερίσματα σε 98,05€, διαμορφώνοντας έτσι το μέσο μηνιαίο εισόδημα για όσους δικαιούνται και κύρια και επικουρική σύνταξη στα 896,83 μεικτά.
Η έκθεση είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα www.idika.gr.

PostHeaderIcon ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΩΝ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΠΙΝ Β1 ΟΡΓΑΝ ΚΕΝΩΝ- ΥΠΕΡ 06-05-19

ΠΙΝ Β2 ΟΡΓΑΝ ΚΕΝΩΝ- ΥΠΕΡ 06-05-19

ΠΙΝ Β3 ΟΡΓΑΝ ΚΕΝΩΝ- ΥΠΕΡ 06-05-19

Πρόσκληση

 Καλούνται οι οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικοί των σχολείων στα οποία σημειώθηκαν υπεραριθμίες, όπως εμφανίζονται στους ανωτέρω πίνακες, να υποβάλλουν δήλωση, εάν επιθυμούν να κριθούν ως ονομαστικά υπεράριθμοι.

Αιτήσεις γίνονται δεκτές από Τρίτη 07-05-2019 έως και Πέμπτη 09-05-2019 και ώρα 14:00 στη Γραμματεία του ΠΥΣΔΕ:

α) αυτοπροσώπως,

β) με FAX ή με email (σκαναρισμένη αίτηση). Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι μετά την αποστολή της αίτησης να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά (2231352800 και 2231352811) για την επιβεβαίωση της λήψης της.

Το έντυπο της αίτησης

PostHeaderIcon Εγγραφές μαθητών/τριών στα Σχολεία Δ/βάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2019-2020

ΘΕΜΑ: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Σχολεία Δ/βάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, για το σχολικό
έτος 2019-2020»

Ενόψει έναρξης εγγραφών σε Γυμνάσια και Λύκεια για το σχολικό έτος 2019-2020, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών περιοχής σας για τη δυνατότητα και τη διαδικασία εγγραφής αποφοίτων μαθητών/τριών δημοτικών σχολείων και μαθητών/τριών γυμνασίων αντιστοίχως, στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια αρμοδιότητας Υπηρεσίας μας.
Σύμφωνα με τον ν. 3432/2006, σκοπός της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης είναι η ανάδειξη και κατάρτιση κληρικών και λαϊκών στελεχών της Ορθόδοξης Εκκλησίας στην Ελλάδα, υψηλού μορφωτικού επιπέδου και χριστιανικού ήθους, χωρίς η στελέχωση της Εκκλησίας (ιερατικώς ή διοικητικώς) να αποτελεί υποχρεωτικό ή/και αποκλειστικό επαγγελματικό προσανατολισμό των αποφοίτων.
Τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια αποτελούν τμήμα της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, συνεπώς, οι προαγωγικοί και απολυτήριοι τίτλοι σπουδών τους είναι ισότιμοι με τους αντίστοιχους των Γυμνασίων και των Γενικών Λυκείων. Ως εκ τούτου, οι απόφοιτοι των Γενικών Εκκλησιαστικών Λυκείων έχουν όμοια δυνατότητα πρόσβασης στις Σχολές και στα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τους αποφοίτους των Γενικών Λυκείων.
Επίσης, τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια -Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια και τα Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε όλες τις δραστηριότητες, τα Προγράμματα , τις εκδηλώσεις και τις εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, που προβλέπονται για τα σχολεία της Γενικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους σε ένα από τα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια ή Εκκλησιαστικά Λύκεια, οφείλουν να προσκομίσουν στους διευθυντές τους τα εξής:
 Σχετική αίτηση,
 Απολυτήριο τίτλο (δημοτικού ή γυμνασίου αντίστοιχα),
 Σύντομο βιογραφικό σημείωμα,
 Συστατική επιστολή του επιχώριου με το Σχολείο Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης ή την περιοχή καταγωγής του/της μαθητή/τριας Μητροπολίτη.
Επισημαίνεται ότι η επιλογή φοίτησης σε Εκκλησιαστικό Σχολείο δεν περιορίζεται από την περιοχή διαμονής του μαθητή/τριας ή των γονέων/κηδεμόνων του. Για το λόγο αυτό άρρενες μόνο μαθητές μπορούν– υπό προϋποθέσεις – να διασφαλίσουν τη δωρεάν διαμονή και σίτισή τους στα οικοτροφεία των Περιφερειακών Εστιών Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης.
Ως προς τις εγγραφές, τις ανανεώσεις εγγραφών και τις μετεγγραφές στα Γενικά Εκκλησιαστικά Λύκεια για το σχολικό έτος 2019-2020, διευκρινίζεται ότι αυτές θα γίνουν όπως τα παρελθόντα έτη και όχι ηλεκτρονικά, με το σύστημα «e-εγγραφές», προκειμένου να υπάρξει ο απαιτούμενος χρόνος και η εκ της εφαρμογής εμπειρία για την ορθή και ολοκληρωμένη συμπερίληψη και των ιδιαιτεροτήτων των ΓΕ.Ε.Λ. σε αυτό.
Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης Δημοτικού και όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου αντίστοιχα, και να αναρτήσουν το παρόν έγγραφο στον πίνακα ανακοινώσεων.
Για περισσότερες πληροφορίες για το σκοπό, το χαρακτήρα, τα ωρολόγια προγράμματα μαθημάτων, τα μαθήματα ειδικότητας, τις σχολικές και διασχολικές δράσεις καλλιέργειας και προαγωγής της εκπαιδευτικής ιδιοπροσωπίας της Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα Εκκλησιαστικά Σχολεία της χώρας

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΑΙ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
& ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Αν. Παπανδρέου 37,
Τ.Κ. – Πόλη: 151 80 Μαρούσι
Πληροφορίες: Σ. Γιαννοθανάση
Τηλ.: 210-3442412
Φαξ: 210-3442365

PostHeaderIcon Μαθητικό Συνέδριο ΓΕΛ Αμφίκλειας

Το ΓΕΛ Αμφίκλειας στα πλαίσια του προγράμματος Σχολεία Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (EPAS) διοργανώνει στην Αμφίκλεια ,το πρώτο Μαθητικό Συνέδριο των σχολείων πρέσβεων με θέμα ” αυτή τη φορά ψηφιζω! Γιατί; Θέλω να ακουστεί η φωνή μου στην Ευρώπη!!!
Με χαρά θα παρακολουθήσουμε τις δράσεις των μαθητών διαφόρων σχολείων, τη δράση των μαθητών της περιφέρειας Στερεάς στο πρόγραμμα euroscola, καθώς και τις ενδιαφέρουσες προτάσεις των νέων μας για ένα καλύτερο μέλλον!
Με εκτίμηση
Οι καθηγήτριες Πρέσβεις
Ρήγα Παρασκευή και Λάιου Χριστίνα
Οι μαθητές Πρέσβεις του ΓΕΛ Αμφίκλειας

PostHeaderIcon Τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα στα ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

03-05-19 Με Υπουργική Απόφαση ρυθμίζονται τα θέματα αξιολόγησης Λυκείου

Από το ΥΠΠΕΘ διευκρινίζεται ότι, για λόγους απλοποίησης των διαδικασιών, θέματα αξιολόγησης Λυκείου ρυθμίζονται πλέον με Υπουργική Απόφαση, βάσει του υπό έκδοση νόμου που ψηφίστηκε από τη Βουλή την 23η Απριλίου 2019. Ισχύουν όσα είχαν περιληφθεί στην υπ’ αριθμόν 169626/Δ2/11-10-2018 εγκύκλιο.

Ειδικά για το θέμα των προαγωγικών/απολυτηρίων εξετάσεων Γενικών Λυκείων, Ημερησίων και Εσπερινών, τα μαθήματα που ανήκουν στην Ομάδα Α (γραπτώς εξεταζόμενα) είναι τα εξής:

Α΄ Λυκείου:

  1. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
  2. Νέα Ελληνική Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία (σε τρίωρη συνεξέταση)
  3. Άλγεβρα
  4. Γεωμετρία
  5. Ιστορία
  6. Φυσική
  7. Χημεία
  8. Πολιτική Παιδεία

Β΄ Ημερησίου και Γ΄ Εσπερινού Λυκείου:

  1. Νέα Ελληνική Γλώσσα και Νέα Ελληνική Λογοτεχνία (σε τρίωρη συνεξέταση)
  2. Ιστορία
  3. Βιολογία
  4. Άλγεβρα για τους μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών ή Σύγχρονος Κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία (μόνο για τους μαθητές της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών) και

Μαθήματα Ομάδων Προσανατολισμού

Γ΄ ημερησίου και Δ΄ Εσπερινού Λυκείου :

  1. Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία (σε τρίωρη συνεξέταση)
  2. Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής
  3. Ιστορία
  4. Βιολογία

Αντίστοιχα ρυθμίζονται για τα ΕΠΑΛ τα διαλαμβανόμενα στην υπ’ αριθμόν Φ4/177399/Δ4/22-10-2018 εγκύκλιο.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

PostHeaderIcon Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης για τη συνάφεια Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και Σχολικής Ψυχολογίας

Η τροποποίηση της Υπουργικής Απόφασης σε μορφή pdf 

PostHeaderIcon Ορισμός αναπληρωτών των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης

προβολή αρχείου

Ορίζουμε αναπληρωτή της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας τον κ. Πιλιτζίδη Σπυρίδωνα, Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φθιώτιδας

PostHeaderIcon Μετατάξεις Εκπαιδευτικών

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ 32 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΩΟ1Λ4653ΠΣ-ΗΜΠ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ 60 ΕΚΠ-ΚΩΝ

ΩΟ484653ΠΣ-Ρ52

ΦΕΚ 608Γ/2019

PostHeaderIcon Ανασυγκρότηση Περιφερειακού Συμβουλίου Επιλογής για την κατάρτιση των πινάκων επιλογής και την επιλογή των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και των Προϊσταμένων των Κ.Ε.Σ.Υ. της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας

Προβολή αρχείου

PostHeaderIcon Πρόσκληση μελών ΕΒΠ και ΕΕΠ για την υποβολή δικαιολογητικών στο πλαίσιο των αριθ. 1ΕΑ/2019 και 2ΕΑ/2019 προκηρύξεων του ΑΣΕΠ

 Πρόσκληση υποψήφιων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) για την υποβολή δικαιολογητικών στο πλαίσιο των  αριθ. 1ΕΑ/2019 (ΦΕΚ 13/τ. προκ. ΑΣΕΠ/25-04-2019) και 2ΕΑ/2019 (ΦΕΚ 14/τ. Προκ. ΑΣΕΠ/25-04-2019) προκηρύξεων  του ΑΣΕΠ.

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι με την αριθ. 67327/Ε4/30-4-2019 (ΑΔΑ: ΩΤΕΧ4653ΠΣ-8Ε4) πρόσκληση, καλούνται τα μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) κλάδου ΔΕ01 και τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) των κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31, να υποβάλουν τα δικαιολογητικά με τα οποία αποδεικνύονται τα ειδικά τυπικά καθώς και τα γενικά προσόντα που επικαλούνται για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας στους αξιολογικούς πίνακες (Γ2 και Γ1 αντίστοιχα) του ΚΕΦ. Ε΄ του ν. 4589/2019 στο πλαίσιο των αριθ. 1ΕA/2019 Προκήρυξης του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 13/ τ. προκ. ΑΣΕΠ/25-04-2019) και 2ΕΑ/2019 (ΦΕΚ 14/τ. Προκ. ΑΣΕΠ/25-04-2019) αντίστοιχα.

Η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών ορίζεται από την Τετάρτη 8 Μαΐου έως και την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019.

Τα δικαιολογητικά επισυνάπτονται στην ειδική έντυπη αίτηση κατάθεσης δικαιολογητικών, την οποία συμπληρώνει ο υποψήφιος (αναρτάται σε επεξεργάσιμη μορφή *.docx), και κατατίθενται αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, σε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ως άνω πρόσκληση.

H Υπουργική Απόφαση σε μορφή pdf 

Η αίτηση υποβολής σε μορφή doc 

PostHeaderIcon Χορήγηση αντιστοιχίας επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων τίτλων ειδικοτήτων που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του «Μεταλυκειακού έτους – Τάξης Μαθητείας»

Θέμα: « Γνωστοποίηση δημοσίευσης Κοινής Υπουργικής Απόφασης»

Σας ενημερώνουμε σχετικά με τη δημοσίευση στο τεύχος Β’ της Εφημερίδα της Κυβερνήσεως με αρ.
φύλλου 1301 και ημ/νία δημοσίευσης 16-4-2019 (ΦΕΚ 1301/τ.Β’/16-4-2019) της με αρ. πρωτ.
Φ12/57421/Δ4/11-04-2019 Κοινής Υπουργικής Απόφασης με θέμα «Χορήγηση αντιστοιχίας
επαγγελματικών δικαιωμάτων των κατόχων τίτλων ειδικοτήτων που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του
«Μεταλυκειακού έτους – Τάξης Μαθητείας» με τα επαγγελματικά δικαιώματα κατόχων αντίστοιχων
τίτλων ειδικοτήτων της Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης, επιπέδου 5».
Με την ανωτέρω Κοινή Υπουργική Απόφαση χορηγείται αντιστοιχία επαγγελματικών δικαιωμάτων στους
κατόχους τίτλων των ακολούθων επτά (7) ειδικοτήτων που αποκτήθηκαν στο πλαίσιο του
«Μεταλυκειακού έτους – Τάξης Μαθητείας»:
1. «Συντήρηση Έργων Τέχνης – Αποκατάστασης»
2. «Βοηθός Νοσηλευτή»
3. «Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης, Αερισμού και Κλιματισμού»
4. «Τεχνικός Οχημάτων»
5. «Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων»
6. «Αισθητικής Τέχνης»
7. «Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων»

το ΦΕΚ

PostHeaderIcon Η προκήρυξη του ΑΣΕΠ για το διορισμό εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή

το ΦΕΚ

 Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), για την υποβολή δικαιολογητικών στο πλαίσιο της αριθμ. 3ΕA/2019 Προκήρυξης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΦΕΚ 12/τ. Προκ. ΑΣΕΠ/24-4-2019)

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι με την αριθμ. 66907/Ε1/25-4-2019 (ΑΔΑ: ΨΛΠΡ4653ΠΣ-0ΟΣ) πρόσκληση, καλούνται οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 και οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90 και ΠΕ91 με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, να υποβάλουν τα δικαιολογητικά με τα οποία αποδεικνύονται τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επικαλούνται για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας στους αξιολογικούς πίνακες (Β΄ και Επικουρικό) Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης του ΚΕΦ. Ε΄ του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄), στο πλαίσιο της αριθμ. 3ΕA/2019 Προκήρυξης του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 12/τ. Προκ. ΑΣΕΠ/24-4-2019) «Προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ».

Η προθεσμία υποβολής δικαιολογητικών ορίζεται

από την Πέμπτη 2 Μαΐου έως και την Πέμπτη 30 Μαΐου 2019.

Τα δικαιολογητικά επισυνάπτονται στην ειδική έντυπη αίτηση κατάθεσης δικαιολογητικών, την οποία συμπληρώνει ο υποψήφιος (αναρτάται σε επεξεργάσιμη μορφή *.docx), και κατατίθενται αυτοπροσώπως ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ως άνω πρόσκληση.

Αίτηση κατάθεσης Δικαιολογητικών σε μορφή doc

Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) σε μορφή pdf

PostHeaderIcon To Νομοσχέδιο που ψηφίστηκε για τις αλλαγές στην Β/θμια & Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

το νομοσχέδιο

PostHeaderIcon Κώστας Γαβρόγλου: Με το νομοσχέδιο ανοίγει μια νέα σελίδα στη Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Κώστας Γαβρόγλου: Με το νομοσχέδιο ανοίγει μια νέα σελίδα στη Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Το νομοσχέδιο του ΥΠΠΕΘ που ψηφίστηκε χθες στη Βουλή, σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας σελίδας στο χώρο της Δευτεροβάθμιας και της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που έχει στόχο την ενδυνάμωση του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης, δηλαδή ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση όλων των μαθητών και των φοιτητών.

Ο υπουργός Παιδείας ,Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου δήλωσε:

«Το μεταρρυθμιστικό σχέδιο της κυβέρνησης στην Παιδεία ήταν αναγκαίο και έγινε πράξη.

Με σειρά νομοθετικών πρωτοβουλιών επιλύσαμε προβλήματα δεκαετιών που οι προηγούμενες κυβερνήσεις δημιούργησαν είτε με πράξεις είτε με παραλείψεις.

Ταυτόχρονα, προχωρήσαμε σε μεταρρυθμίσεις, παρά τη λυσσαλέα αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης και την παραπληροφόρηση που επιδόθηκαν και επιδίδονται τα φιλικά προς αυτά ΜΜΕ. Στο μεγάλο μεταρρυθμιστικό μας εγχείρημα βρήκαμε σύμμαχο την μεγάλη πλειονότητα της ακαδημαϊκής και εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της κοινωνίας .

Δεν είναι τυχαίο που τους γύρισαν την πλάτη σε όλα τα καλέσματα κινητοποιήσεων.

Αυτό το πετύχαμε γιατί εδώ και δύο χρόνια είχαμε έναν συνεχή και εξαντλητικό διάλογο και όχι διάλογο κωφών. Ακούσαμε και ενσωματώσαμε τις προτάσεις της ακαδημαϊκής και εκπαιδευτικής κοινότητας, πολλές από τις οποίες αποτελούσαν αιτήματα δεκαετιών.

Επιδιώξαμε και τη συναίνεση των κομμάτων ενημερώνοντάς τα με ξεχωριστές συναντήσεις για το πλαίσιο των αλλαγών που προτείναμε. Ζητήσαμε τις δικές τους προτάσεις αλλά επέλεξαν τον δρόμο της στείρας αντιπαράθεσης και της υποκρισίας. Τώρα που αρχίζει η υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων θα είναι υποχρεωμένα να λογοδοτούν διαρκώς στην κοινωνία.

Εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τα επόμενα βήματα που θα οδηγήσουν σε ποιοτικότερη δημόσια εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες. Πλέον η χώρα μετά την έξοδο από την μνημονιακή καταιγίδα, έχει τις οικονομικές ανάσες να πετύχει την ποιοτική αναβάθμιση της Παιδείας που αποδεδειγμένα αποτελεί κυβερνητική προτεραιότητα.

Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στους καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Πανεπιστημίων ότι θα συμβάλλουν δημιουργικά για την θεμελίωση της νέας Γ’ Λυκείου όπως και της νέας αρχιτεκτονικής των Πανεπιστημίων».

Το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε χθες στη Βουλή προβλέπει συνοπτικά:

  • Πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης οι μαθητές θα κληθούν να συμπληρώσουν μηχανογραφικό όπου θα υπάρχουν ΜΟΝΟ πανεπιστημιακά τμήματα.
  • Για το 2019-2020 τα τμήματα στο νέο ακαδημαϊκό χάρτη από 451 γίνονται 432.
  • Η χώρα αποκτά πανίσχυρους ερευνητικούς και πανεπιστημιακούς πόλους που την ευθυγραμμίζουν με τις εξελίξεις στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Το ισχυρό δικτυωμένο πανεπιστήμιο που λειτουργεί ως κόμβος έρευνας και γνώσης είναι το μέλλον.
  • Η επαγγελματική και η τεχνολογική εκπαίδευση συναρθρώνεται εντός του πανεπιστημιακού συστήματος και τίθεται υπό την εποπτεία του. Για πρώτη φορά τα πανεπιστήμια γίνονται οι ενορχηστρωτές της απαιτούμενης γνώσης που θα μας οδηγήσει στο δρόμο της παραγωγικής ανασυγκρότησης της εθνικής οικονομίας. Το πανεπιστήμιο γίνεται ο εθνικός φορέας ενός ήπιου συντονισμού μεταξύ της οικονομίας και της απασχόλησης.
  • Δίνεται η δυνατότητα στα Τμήματα Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίων να οργανώσουν πενταετή προγράμματα σπουδών και να αναγνωριστούν ως αντίστοιχα – υπό προϋποθέσεις – με Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών.
  • Προβλέπεται διαδικασία ώστε απόφοιτοι Τμημάτων Μηχανικών ΤΕΙ να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα, με δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα, ικανοποιώντας έτσι ένα χρόνιο και δίκαιο αίτημα των αποφοίτων αυτών.

Η νέα αρχιτεκτονική της Ανώτατης Εκπαίδευσης, στηρίχτηκε στους τέσσερις βασικούς άξονες: νέα τμήματα, συνέργειες Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα με ερευνητικά ινστιτούτα και διετή προγράμματα σπουδών για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ.

Για την ενίσχυση της νέας αρχιτεκτονικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση :

  • Έχουν δοθεί ήδη 150 θέσεις ΔΕΠ για τα ιδρύματα.
  • Δίνονται άλλες 500 θέσεις ΔΕΠ.
  • Για πρώτη φορά μετά το 2010 νομοθετήθηκε η επαναπροκήρυξη όλων των κενών θέσεων οι οποίες είναι αποτέλεσμα συνταξιοδοτήσεων.
  • Επιπλέον 1.500 θέσεις που έχουν ήδη προκηρυχθεί για νέους επιστήμονες και για ακαδημαϊκή εμπειρία, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να διδάξουν μέχρι 3 μαθήματα τον χρόνο.
  • Και τέλος 15.000.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ για τα πανεπιστήμια ώστε να γίνει πράξη η νέα αρχιτεκτονική της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

  • Αναβαθμίζεται το Πανεπιστήμιο με την Πολυτεχνική Σχολή στην Κοζάνη και με τα πρόσθετα Τμήματα και Ινστιτούτα στην Φλώρινα, Καστοριά, Πτολεμαΐδα, Γρεβενά και στην Κοζάνη.
  • Δίνεται η δυνατότητα μετατροπής του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού ΑΗΣ της Πτολεμαΐδας σε Διεθνές Κέντρο Κινηματογράφου και σε αυτό το πλαίσιο θα προχωρήσουμε στην ίδρυση Τμήματος Κινηματογράφου και Τμήματος Παραγωγής Οπτικοακουστικών Μέσων.

 

Για το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας

  • Νέα Τμήματα και συνέργειες του Διεθνούς Πανεπιστημίου, του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
  • Θα είναι ένα δυναμικό εξωστρεφές Ίδρυμα, με πολλά μαθήματα και προγράμματα και σε ξένη γλώσσα.

 

Για το Πανεπιστήμιο Πατρών

  • Το Πανεπιστήμιο Πατρών αποκτά τέσσερις νέες Σχολές, μεταξύ των οποίων μία Γεωπονική Σχολή και τη Σχολή Νομικών Επιστημών, στην οποία εντάσσεται το νεοϊδρυόμενο τέταρτο Τμήμα Νομικής στην Ελλάδα.
  • Συνολικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών ιδρύονται δεκαπέντε νέα Τμήματα και Πανεπιστημιακό Ερευνητικό Κέντρο, μεταξύ των ινστιτούτων του οποίου είναι και το Ινστιτούτο Κυτταρικών Θεραπειών, στο οποίο θα ενσωματωθεί το κέντρο δοτών μυελού των οστών.

Για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

  • Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου ενδυναμώνεται σημαντικά με την ένταξη σε αυτό τόσο του ΤΕΙ Πελοποννήσου όσο και μέρους του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
  • Με τη σημαντική ενίσχυσή του σε ανθρώπινο δυναμικό ιδρύονται σε αυτό δεκαέξι νέα Τμήματα, εκ των οποίων τα δεκατρία θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους το ερχόμενο ακαδημαϊκό έτος (2019-2020).

Για το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

  • Το ΤΕΙ Κρήτης αναβαθμίζεται σε Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο με νέα τμήματα και μετεξέλιξη των υπαρχόντων σε πανεπιστημιακά. Για πρώτη φορά το Λασίθι μπαίνει ισότιμα στον πανεπιστημιακό χάρτη της Κρήτης.
  • Ιδρύεται σε αυτό Πρότυπο Αγροδιατροφικό Τεχνολογικό Πάρκο για την ανάπτυξη καινοτόμων παραγωγικών δραστηριοτήτων.

H Μεταρρύθμιση του Λυκείου έρχεται να συναντήσει την Μεταρρύθμιση στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Νέα Γ’ Λυκείου

Με τις διατάξεις για την αναμόρφωση της νέας Γ’ Λυκείου, με τέσσερα 6ωρα μαθήματα κάθε εβδομάδα (+ Θρησκευτικά για 1 ώρα, Γυμναστική για 2 ώρες και Μάθημα Επιλογής για 2 ώρες), δίνουμε εκπαιδευτική ουσία και νόημα στην ακυρωμένη σήμερα Γ’ Λυκείου.

Ο εκπαιδευτικός της τάξης έχει την άνεση χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες εκπαιδευτικές μεθόδους να εμβαθύνει στο αντικείμενο του μαθήματος προετοιμάζοντας τον μαθητή – υποψήφιο για την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Με τον τρόπο αυτό, επιχειρούμε να σπάσουμε τη νοοτροπία δεκαετιών για την αναγκαιότητα του φροντιστηρίου και της παραπαιδείας. Είναι το πρώτο αναγκαίο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση της ενδυνάμωσης της αυτοτέλειας του δημόσιου Λυκείου.

Η νέα Γ’ Λυκείου αποκτά έναν προπαρασκευαστικό χαρακτήρα καθώς οι εγκύκλιες σπουδές θα ολοκληρώνονται στη Β’ Λυκείου χωρίς συρρίκνωση των γνωστικών αντικειμένων αφού παράλληλα θα αναμορφωθούν και τα Προγράμματα Σπουδών.

Για όσους μιλούν για εντατικοποίηση των εξετάσεων στην Γ’ Λυκείου, ένα μόνο στοιχείο είναι αρκετό για να καταρρίψει το ψεύδος: σήμερα οι μαθητές της Γ’ Λυκείου εξετάζονται σε 4 μαθήματα. Με το νέο σύστημα πάλι θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα προκειμένου να πάρουν το απολυτήριό τους και αυτά τα 4 μαθήματα είναι τα ίδια στα οποία θα εξεταστούν για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Απολυτήριο Λυκείου και διασφάλιση του αδιάβλητου των ενδοσχολικών εξετάσεων

Ο στόχος ενός ισχυρού Απολυτηρίου Λυκείου, επιτυγχάνεται καθώς οι ενδοσχολικές – απολυτήριες εξετάσεις για την απόκτησή του θα γίνονται με αδιάβλητο και παιδαγωγικά ορθό τρόπο.

Οι απολυτήριες εξετάσεις θα είναι αδιάβλητες, πολύ περισσότερο από ότι είναι σήμερα. Και αυτό διότι:

–     Τα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, θα χωριστούν σε ομάδες ανά Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

–     Πριν την εξέταση κάθε μαθήματος, θα επιλέγονται με κλήρωση στις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, πέντε καθηγητές της ομάδας σχολείων που δίδαξαν το μάθημα.

–     Η ομάδα καθηγητών θα προετοιμάζει θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σύμφωνα με τις υπάρχουσες οδηγίες του ΙΕΠ.

–     Το τελικό διαγώνισμα θα προκύπτει μετά από κλήρωση ομάδας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας μέσα από ένα μεγαλύτερο πλήθος και θα είναι κοινά ανά ομάδα σχολείων.

–     Τα θέματα θα στέλνονται στους μαθητές των σχολείων μέσω ηλεκτρονικής κωδικοποιημένης μετάδοσης, με προδιαγραφές που θα ορίσει το Υπουργείο Παιδείας.

–     Η εξέταση παραμένει δίωρη.

–     Επιτηρητές θα είναι καθηγητές από διαφορετικά σχολεία αλλά και διαφορετικής ειδικότητας από την ειδικότητα των καθηγητών του εξεταζόμενου μαθήματος.

–     Στα ιδιωτικά σχολεία οι επιτηρητές θα είναι ένας από το δημόσιο σχολείο και ένας από το ιδιωτικό σχολείο.

–     Τα γραπτά των μαθητών, αφού καλυφθούν τα ονόματα, θα βαθμολογούνται από καθηγητή άλλου σχολείου.

Νέο Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Καθιερώνεται για πρώτη φορά η δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μόνο με το Απολυτήριο.

Είναι το πρώτο βήμα για την πλήρη καθιέρωση της ελεύθερης πρόσβασης σε βάθος χρόνου και με σταδιακή ετήσια αύξηση της βαρύτητας του βαθμού του Απολυτηρίου.

Κατά την πρώτη χρονιά εφαρμογής δεν θα προσμετρηθεί ο βαθμός του Απολυτηρίου για την πρόσβαση, προκειμένου να υπάρξει η αναγκαία προσαρμογή στο νέο σύστημα. Τη δεύτερη χρονιά ο βαθμός του Απολυτηρίου θα συμμετέχει κατά 10% στον τελικό βαθμό πρόσβασης, ποσοστό το οποίο θα αυξάνει κάθε χρόνο.

Ως προς την ελεύθερη πρόσβαση, οι μαθητές θα δηλώνουν τις προτιμήσεις τους σε 10 τμήματα, αφού σύμφωνα με στατιστικά μοντέλα ο αριθμός αυτός (10 τμήματα) είναι ικανός να οδηγήσει σημαντικό αριθμό υποψηφίων σε σχολές της προτίμησής τους μόνο με τον βαθμό του Απολυτηρίου.

Για τους υπόλοιπους υποψηφίους η εισαγωγή θα γίνεται με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις σε 4 εξεταζόμενα μαθήματα.

                       Πρόσβαση αποφοίτων ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Αυξάνεται το ποσοστό θέσεων σε σχολές και τμήματα των Πανεπιστημίων που θα διατίθενται στους αποφοίτους ΕΠΑΛ από 5% σε 10% μέσα από τις ειδικές πανελλαδικές εξετάσεις. Παραμένει το 5% των θέσεων σε σχολές και τμήματα: πολυτεχνικές, ιατρικές, οδοντιατρικές, φαρμακευτικές, κτηνιατρικές, φυσικής, βιολογίας και γεωλογίας. Διατηρείται το 20% σε ΑΣΠΑΙΤΕ και ΑΣΤΕ. Επίσης προβλέπεται η πρόσβαση σε στρατιωτικές σχολές με ποσοστό θέσεων που θα καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση.

Παραμένει επίσης το 1% επιπλέον θέσεων για τα εσπερινά ΕΠΑΛ που διευρύνεται με όλες τις πανεπιστημιακές σχολές. Επίσης παραμένει το δικαίωμα επιλογής των αποφοίτων τους να συμμετέχουν στις εξετάσεις με τα ημερήσια ΕΠΑΛ για περισσότερες επιλογές. Η πρόσβαση γίνεται σε σχολές και τμήματα που είναι συναφή ή αντίστοιχα με τους τομείς των ΕΠΑΛ.

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΕΠ

Με τη διαδικασία που θεσμοθετείται με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις θα επιτελείται πλέον ο επιδιωκόμενος σκοπός της Οδηγίας 2005/36/ΕΚ και του π.δ. 38/2010. Με τις εν λόγω τροποποιήσεις επανέρχεται η δυνατότητα της αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων ταχύτερα και χωρίς χρονοτριβές, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι μετά τη λήψη της βεβαίωσης από το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (Α.Τ.Ε.Ε.Ν.), να την προσκομίζουν στον οικείο επαγγελματικό σύλλογο ή φορέα, ο οποίος θα αποφαίνεται επί της διαδικασίας εγγραφής των ενδιαφερομένων σε αυτόν, προκειμένου να ασκήσουν το αντίστοιχο επάγγελμα.

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα σε όσους φοιτούν κατά το τρέχον έτος να λάβουν βεβαίωση από το ΣΑΕΠ, το οποίο θα συνεχίσει να λειτουργεί μεταβατικά έως την 31.12.2022.

                                          

Ιδιωτικά Σχολεία

Η νομοθέτηση της διάρκειας της διδακτικής ώρας σε 45 λεπτά (από 60 που αυθαίρετα όριζαν οι περισσότεροι εργοδότες) για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών επαναφέρει την κανονικότητα στις συνθήκες εργασίας και στις οικονομικές απολαβές των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων που εργάζονται λιγότερο από 8 ώρες εβδομαδιαίως θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να εργάζονται σε φροντιστήρια που εδρεύουν σε διαφορετική Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

PostHeaderIcon Παρακράτηση εισφορών για ΟΛΜΕ και ΑΔΕΔΥ μέσω της Ενιαίας Αρχή Πληρωμής

το έγγραφο της ΟΛΜΕτο έγγραφο της ΟΛΜΕ

Ο.Λ.Μ.Ε
Ερμού& Κορνάρου 2
ΤΗΛ.:210 32 30 073-3221255
FAX:210 3311338
ww.olme.gr
e-mail:olme@otenet.grΑθήνα,23/04/2019

Προς: Δ/ΝΣΕΙΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΕΙΣ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ

Η Ομοσπονδία στη συνεδρίαση του ΔΣ 5/2/2019 υλοποιώντας την απόφαση του 12ου Συνδικαλιστικού Συνεδρίου της ΟΛΜΕ για καθολική συγκέντρωση των συνδρομών κεντρικά (δηλ. μέσω της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών),σας ενημερώνει ότι από το Μάιο η παρακράτηση των συνδρομώνθα γίνει μέσω των μισθολογικών τους καταστάσεων.

Η παρακράτηση των εισφορών μέσω της Ενιαίας Αρχή Πληρωμής αποδίδεται ως εξής:
• Η μηνιαία συνδρομή για την Ο.Λ.Μ.Ε. είναι 0,58€, θα αποδίδεται στον κωδικό 4044700 και στον λογαριασμό της ALPHABANK (αρ.λογαριασμούΟ.Λ.Μ.Ε. ALPHABANKGR3101401140114002002005457)

• Η μηνιαία συνδρομή για την Α.Δ.Ε.Δ.Υ.είναι 0,25€, θα αποδίδεται στον κωδικό 4027100 και στον λογαριασμό τη Εθνικής Τράπεζας (αρ.λογαριασμού Α.Δ.Ε.Δ.Υ.Εθνική Τράπεζα GR0301101040000010429627804)

Για τη μηνιαία συνδρομή και τον κωδικό της ΕΛΜΕ θα επικοινωνήσει μαζί σας η τοπική ΕΛΜΕ .
Η παρακράτηση των συνδρομών αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς και σε περίπτωση που δεν επιθυμούν να παρακρατείται η συνδρομή τους από τα κεντρικά,οι οικείες ΕΛΜΕ θα συγκεντρώσουν τις αρνητικές δηλώσεις των συνάδελφων. Οι αιτήσεις αυτές θα αποδοθούν από τις ΕΛΜΕ στον υπεύθυνο μισθοδοσίας της αντίστοιχης Διεύθυνσης Εκπαίδευσης που ανήκουν.

PostHeaderIcon Καθορισμός του αριθμού εισαγομένων ιδιωτών στις Σχολές Λιμενοφυλάκων

Καθορισμός του αριθμού εισαγομένων ιδιωτών στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, ύστερα από συμμετοχή τους στις πανελλαδικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2018-2019.

το ΦΕΚ

Αριθμός εισαγομένων ιδιωτών
1. Ο αριθμός των υποψηφίων που θα εισαχθούν στις Σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. και Δοκίμων Λιμενοφυλάκων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020, με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθορίζεται σε τριάντα (30) και σε εκατό (100) αντιστοίχως.

PostHeaderIcon Καθορισμός του τύπου των τίτλων του Επαγγελματικού Λυκείου.

το ΦΕΚ

PostHeaderIcon Διορισμός 418 εκπαιδευτικών, επιτυχόντων του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ 2008

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, σε εφαρμογή των διατάξεων του  άρθρου 73 του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α΄), διορίζονται, σε θέσεις μονίμων, εκπαιδευτικοί στην και εκπαιδευτικοί στη , αντίστοιχα, επιτυχόντες του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. έτους 2008.

Μετά τη δημοσίευση της Απόφασης διορισμού τους  στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως θα ακολουθήσει  νεότερο δελτίο τύπου, με το οποίο θα ενημερωθούν οι διορισθέντες για τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οφείλουν να παρουσιαστούν για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας στις οικείες Δ/νσεις Εκπαίδευσης.

Όσοι εκ των διοριζομένων υπηρετούν ως προσωρινοί αναπληρωτές σε σχολικές μονάδες δημόσιας εκπαίδευσης, και προκειμένου να εξυπηρετηθεί σκοπός δημοσίου συμφέροντος, παραμένουν στη θέση τους μέχρι τη λήξη του τρέχοντος διδακτικού έτους, λαμβάνοντας τα μόρια δυσμενών συνθηκών της περιοχής διορισμού τους, εκτός αν υπολείπονται των μορίων της τρέχουσας θέσης τους. Ο χρόνος αυτός θα θεωρείται ότι διανύθηκε στη θέση διορισμού.

Ο πίνακας με το διορισμό 57 εκπαιδευτικών στην Αβάθμια  σε μορφή xls 

Ο πίνακας με το διορισμό 361 εκπαιδευτικών στη Ββάθμια σε μορφή xls 

 

PostHeaderIcon Πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού

Ανακοινώνονται οι πίνακες δεκτών και μη δεκτών υποψηφίων Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού, όπως καταρτίστηκαν από το Συμβούλιο Επιλογής Συντονιστών Εκπαίδευσης Εξωτερικού.

Οι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων email enstaseis-dipode@minedu.gov.gr σε αποκλειστική προθεσμία τριών (3) ημερών από την Τρίτη 23-4-2019 έως και την Πέμπτη 25-4-2019.

Πίνακας Δεκτών  αιτήσεων υποψηφίων Συντονιστών Εκπαίδευσης

Πίνακας μη Δεκτών αιτήσεων υποψηφίων Συντονιστών Εκπαίδευσης

Archives
Άρθρα ανά μέρα
May 2019
M T W T F S S
« Apr    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

129 queries in 0.945 seconds.